1. INLEIDING:
Die
afgelope Donderdag was dit hemelvaartdag en ’n mens dink onwillekeurig
terug aan Lukas se weergawe in Handelinge van Jesus se hemelvaart ~ Nadat Hy dit gesê het, is Hy opgeneem terwyl hulle dit sien, en 'n wolk het Hom weggeneem,
sodat hulle Hom nie langer kon sien nie. Terwyl Hy weggaan en hulle nog stip na
die hemel kyk, het daar skielik twee mans in wit klere by hulle gestaan. Dié sê toe vir hulle:"Galileërs, waarom staan
julle so na die hemel en kyk? Hierdie Jesus wat van julle af na die hemel toe
opgeneem is, sal net so terugkom soos julle Hom na die hemel toe sien opgaan
het (Hand.1:9-11).
Ons
Verlosser, Jesus Christus kom weer en dit is presies waaroor Petrus skryf in
die volgende hoofstuk van 2 Petrus waardeur ons tans werk.
In
hoofstuke 1 en 2 van die tweede brief van Petrus, het hy sy mond uitgespoel
oor, en sy lesers gewaarsku teen, ketters en dwaalleraars, maar nou in die laaste hoofstuk van hierdie brief, fokus
hy daarop om sy lesers, te midde van swaarkry, te bemoedig - te bemoedig met
Jesus wat weer gaan kom - net soos wat die twee mans in wit klere op
Hemelvaartdag belowe het.
2. SKRIFLESING:
2
Pet.3:1-10 ~ 1) Geliefdes, dit is al die tweede brief
wat ek aan julle skrywe. In albei het ek geprobeer om julle weer helder te laat
dink deur julle te herinner aan 2) die woorde wat vroeër deur die
heilige profete verkondig is, asook aan die gebod van die Here en Verlosser wat
deur julle apostels aan julle oorgedra is. 3) Veral moet julle weet dat daar in die laaste dae mense op die toneel sal
verskyn wat die spot dryf en wie se lewe net deur hulle eie begeertes beheers
word. Hulle sal spot 4) en sê: "En wat het nou geword van die belofte van sy wederkoms? Ons vaders
is al dood, en tog bly alles nog net soos dit was van die begin van die
skepping af." 5) Hiermee vergeet hulle moedswillig dat
daar lank gelede 'n hemel en' n aarde was wat deur die woord van God uit water
en deur water ontstaan het. 6) En dit is ook
deur water dat die wêreld van daardie
tyd oorstroom is en vergaan het. 7) Maar die hemel en die aarde van vandag is bestem en word bewaar vir die
vuur, ook deur die woord van God, en word in stand gehou tot op die dag waarop
die goddelose mense veroordeel en verdelg sal word. 8) Een ding moet julle egter nie vergeet nie, geliefdes: vir
die Here is een dag soos duisend jaar en duisend jaar soos een dag. 9) Die Here stel nie die vervulling van sy belofte uit nie,
al dink party mense so. Nee, Hy is geduldig met julle, omdat Hy nie wil hê dat iemand verlore gaan nie: Hy wil hê dat almal hulle moet bekeer. 10) Maar die dag van die Here sal so onverwags soos 'n dief
kom. En op dié dag sal die hemel
met' n groot gedruis verdwyn, die hemelliggame brand en tot niet gaan, en die
aarde met alles wat daarop is, vergaan.
3. PETRUS SE PASTORALE HART (vv.1-2):
Petrus
begin hierdie gedeelte van sy brief, deur sy lesers aan te spreek as “geliefdes” en hy roep hulle op om weer (daarom dat hy die woord “weer” in v.1 gebruik) - dat hulle wéér die woorde van die profete in herinnering sal roep en
oordink, asook die “gebod” van die Here en hy doen dit spesifiek
omdat hy hulle wil beskerm teen ketters en dwaalleraars, want hoe beter jy die
Woord van God ken, des te beter kan jy vals leraars - wolwe in skaapklere,
onderskei.
Petrus
se aanspreekvorm, nl. “geliefdes” staan in skrille kontras met sy eerlike
en openlike agressie in die vorige twee hoofstukke, maar enersyds het en moes
hy die dwaalleraars ontbloot, omdat dit sy oorsprong het in sy opregte
pastorale- en omgee hart vir sy lesers en hy bewys dit deur hulle nou aan te
spreek as “geliefdes”, trouens hy spreek hulle nie minder nie as vier keer op
hierdie wyse in hoofstuk 3 aan (sien ook vv.8, 14 en 17) en daardeur beklemtoon hy die feit dat hy pastoraal opreg lief is vir
hulle en waarlik omgee en besorgd is oor hulle geestelike welsyn.
4. SPOTTERS (vv.3-4):
In
vv.3-4 motiveer Petrus (weer) waarom hy hierdie ernstige oproep tot
sy lesers rig, want sê hy, daar gaan in die laaste dae mense
wees wat gedryf deur hul eie begeertes, ’n bespotting gaan
maak van die Christelike godsdiens en dan spesifiek oor die wederkoms van
Christus en let op dat v.3 begin met die woord “veral” en daarmee wil hy vir hulle sê, dat hulle nie hierdie saak ligtelik moet opneem nie - hulle moet bedag wees daarop dat hierdie
leuenaars ’n realiteit is - hulle kan nie sommer maar net afgelag
word nie.
Hy verwys
ook in v.3 na die laaste dae en ons moet vir onsself uitmaak wanneer, of waarna
hierdie “laaste dae” verwys - is dit die laaste dae voor die val van Jerusalem in 70 n.C.? Is
dit die dae of oomblikke voor Christus se wederkoms, of is dit ’n ander moment of tydperk, tussen die tyd dat hy die brief geskryf het en
die oomblik wanneer Jesus weer gaan terukeer?
Ten
einde hierdie vraag te beantwoord moet ons na die Skrif kyk en probeer vasstel
wat die Skrif hieroor te sê het en ons hoef nie ver en baie te soek
nie - blaai saam met my na Hebr.1:1-2 ~ In die verlede
het God baie keer en op baie maniere met ons voorvaders gepraat deur die
profete, maar nou, in hierdie laaste dae, het Hy met ons gepraat deur die Seun.
God het Hom deur wie Hy die wêreld geskep het,
ook erfgenaam van alles gemaak. Kom ons kyk ook
na Hand.2:17 waar Petrus op Pinksterdag aangehaal het uit die profeet Joël (Joël 2:28-32) en o.a. die
volgende gesê het ~ Só sal dit in die
laaste dae wees, sê God: Ek sal my Gees uitstort op alle mense:julle seuns en julle dogters sal
as profete optree; julle jongmense sal gesigte sien; julle oumense sal drome
droom. Net nog ’n derde
teksverwysing ~ …julle goud en silwer sal verroes. Die
roes sal teen julle getuig en aan julle vreet soos 'n vuur. Julle maak skatte
bymekaar, en dit terwyl dit die laaste dae is (Jak.5:3).
Daar
bestaan dus geen twyfel by die Nuwe Testamentiese skrywers dat die “laaste dae” reeds met Jesus se bediening op aarde
begin het en steeds voortgaan in die tyd waarin ons leef - ons leef dus reeds
in die “laaste dae”.
Terug
dan na Petrus - hy waarsku dat hierdie spotters en “wolwe” nie alleen in sy lesers se era sal
voorkom nie, maar ook in ons tyd - in 2015 en hulle sal twyfel saai by mense (ook onder gelowiges), deur spottend die vraag te vra waarom ”ons Jesus” nog nie gekom het nie en of dit ooit
moontlik is dat Hy weer sal kom.
Dit was
nie net Petrus wat bekommerd was oor die verwarring wat kleingelowiges en
spotters kon saai onder die gelowiges nie, Paulus was op presies dieselfde plek
en het ongeveer 10 jaar vantevore die Korintiërs hierop gewys (1 Kor.15:23) en ook die
gemeente in Tessalonika (1 Tes.2:19; 3:13; 4:15). Die probleem
met die ongelowige Thomasse in Petrus se tyd was dat hulle Jesus se koms kort
na Sy “wonderwerke-tydperk” op aarde, terug verwag het en die dwaalleraars (of gesante van satan) het hierdie onbybelse en/of onkundige
verwagting uitgebuit om twyfel, ontnugtering en ongeloof te saai en dit is
hieroor dat Petrus bekommerd is en sy lesers waarsku.
5. GOD SE OORDELE (vv.5-7):
In
vv.5-7 wys Petrus op hierdie wolwe se onkunde en opsetlike sonde deur die spot
te dryf met Christus se belofte van Sy wederkoms en daarom spreek hy hulle aan
deur drie redenasies.
• Die Skepping (v.5):
Eerstens
gebruik hy die skepping as voorbeeld. Hy is baie subtiel wanneer hy hierdie
redenasie gebruik, want hierdie dwaalleraars verwys self na die skepping.
Petrus sê vir hulle dat die heelal sy ontstaan
te danke het aan die spreke van God se Woord ~ Toe het God gesê: Laat daar lig
wees! En daar was lig (Gen.1:3). Petrus sê egter ook dat God uit water en deur water geskep het en die resultaat was
die hemel en die aarde.
Petrus sê dus in geen onduidelike taal nie, dat die wêreld deur God se Woord en uit en deur water geskep is en dat God daarom, die
Bepaler van die geskiedenis van hierdie wêreld is.
• Die Sondvloed (v.6):
Petrus
gaan egter verder deur te sê dat God die Skepper, in teenstelling
met Sy skeppingswoord, ook God die Regter is en deur Sy woord, die aarde en sy
inwoners verdelg het vir hul volharding in sonde en weer is Sy Woord en water
ter sprake, want Hy stuur die sondvloed om al die mense op aarde met die
uitsondering van Noag en sy gesin, uit te wis (Gen.7).
•
Die Oordeel (v.7):
In v.7
wil Petrus hierdie dwaalleraars waarsku, deur vir hulle te sê dat hulle versigtig moet wees oor wat hulle sê, want die uiteindelike en finale oordeelsdag is op hande, wanneer God weer
net ’n woord sal spreek en Christus sal kom om Sy kinders te
kom haal en die goddeloses geoordeel gaan word, trouens wanneer dit gaan
gebeur, gaan dit erger wees as met die sondvloed, want met die sondvloed het Hy
water gebruik, maar wanneer Hy finaal kom om te oordeel, gaan Hy vuur gebruik
en gaan daar nie weer uitkomkans vir die menseras wees soos met Noag die geval
was nie — ’n profesie waarvan ons in Openb.14:9-11 ook lees ~ 'n Derde engel het agter die eerste twee aan gevlieg en hard uitgeroep:"Wie
die dier en sy beeld aanbid en' n merk op sy voorkop of op sy hand aanvaar, sal
van die wyn van God se toorn moet drink. Dit word onverdun in die beker van sy
oordeel ingeskink. In die teenwoordigheid van die heilige engele en die Lam sal
hy met vuur en swael gepynig word. Die rook van hierdie pyniging styg tot in
alle ewigheid op, en hierdie mense het dag en nag geen rus nie, hulle wat die
dier en sy beeld aanbid, en dié wat die merk van sy naam aanvaar. Die enigste
mense wat gespaar sal word van hierdie oordeel, is hulle wie in Christus Jesus
ingeplant is en in ewige saligheid in die hiernamaals sal wees.
Ons moet
nie vergeet dat Petrus besig is om aan gelowiges te skryf nie en daarom moet sy
lesers en alle gelowiges deur die eeue heen (ons dus ook), hierdie waarkuwing in ’n ernstige lig beskou, want deur hierdie waarskuwing aan
die dwaalleraars, is daar ook ’n verskuilde oproep wat tot ons gerig word, nl. dat ons
nie ligtelik moet omgaan met die Almagtige God wat skep en oordeel nie; wat daarstel
en terselfdertyd verwoes nie, want ons leef reeds in die eindtye en die finale
oordeel en herstel is vinnig aan’t kom. Petrus
roep ons dus op om heilige lewens te lei.
6. CHRISTUS SE WEDERKOMS (vv.8-10):
Die
spotters wie Petrus in hierdie gedeelte aanspreek spot oor Christus se
wederkoms en in ’n sekere sin kan ’n mens dit
verstaan, want gelowiges het ’n voortdurende verwagting dat Christus enige oomblik kan
kom - en dit hou al eeue aan en aan en steeds kom Chirstus nie en ongelowiges
wat dit hoor kan nie anders as om te dink dat dit ’n vals verwagting is nie, maar Petrus verduidelik verder in vv.8-10 waarom
dit menslik gesproke so lank duur.
• Tyd (v.8):
In v.8
wys Petrus sy lesers daarop dat die spotters vergeet (v.5), maar dat ons as gelowiges nie moet vergeet nie en wat
moet ons nie vergeet nie? Ons moet nie die woorde van Moses in Ps.90:4 vergeet
nie ~ Duisend jaar is vir U soos gister as dit verby is, soos
een enkele wagbeurt in die nag. Petrus sê dus dat God tyd anders sien en hanteer as ons. Ons meet tyd teen tyd,
terwyl God tyd teen ʼn ewigheid meet. Vir ons voel en lyk tyd
lank, omdat ons oor absolute beperkte perspektief beskik, daarom dat dit vir
die mens so verskriklik lank voel voor Christus weer kom.
Omdat
ons tydgebonde is en beperkte insig het t.o.v. tyd, het ons ’n kragtige en bonatuurlike werk van die Heilige Gees nodig om aan ons ’n ewigheidspersektief te gee en ons moet kort-kort die nou reeds bekende
woorde in ons midde bid, nl; “Lord paint eternity
on my eyeballs.”
•
Geduld (v.9):
’n Tweede rede waarom dit so lank voel voor Christus weer kom, is omdat Hy
wil hê dat al die uitverkorenes eers gered
moet word. Hierdie rede moet nie gesien word asof die Here gaan wag totdat die
ganse menseras tot bekering gaan kom nie - die Skrif is tog duidelik daaroor
dat die weg tot saligheid smal is en dat baie verlore sal gaan. Jesus het self
in Matt.7:14 gesê ~ Maar die poort
wat na die lewe lei, is nou en die pad daarheen smal, en dié wat dit kry, is min. Die Woord (soos in ons gelese gedeelte ook) is baie duidelik
dat daar ’n oordeelsdag is wat tog impliseer dat alle mense nie
uiteindelik gered sal word nie.
Beteken
hierdie “wag van Christus” dan dat Hy mense nog kans gee om ’n besluit te
neem, om Hom “aan te neem” (Arminianisme dus)? Nee, die Here wil so graag hê dat alle mense gered sal word en Hy wag geduldig dat dit moet gebeur, want Hy het alle mense lief - hulle is tog
immers deur Hom geskape, maar bekeer gaan almal hulle nie bekeer nie - dit gaan
nie gebeur nie (en Hy weet dit in Sy alwysheid). Dit was presies dieselfde met die verlore en veroordeelde mense in Noag
se tyd ~ Dit is hulle wat aan God ongehoorsaam gebly het toe Hy
groot geduld met hulle aan die dag gelê het in die tyd toe Noag die ark gebou het. Net 'n klein
klompie in die ark, ag in getal, is deur die water gered (1 Pet 3:20).
Ook
Paulus praat in Rom.2:4 van God se geduld ~ God is ryk in
goedheid, verdraagsaamheid en geduld! Sê dit vir jou niks nie? Besef jy nie dat God jou deur sy
goedheid tot bekering wil lei nie. God is geduldig
met sondaars, maar omdat hulle hardkoppig is en hulle, hulle nie bekeer nie,
gaar hulle, in die woorde van Rom.2:5, straf op vir die oordeelsdag, wanneer
God Sy regverdige oordeel oor hulle sal uitspreek.
Geen
mens is derhalwe instaat om self te kies om gered te word nie, soos Paulus
tereg in Rom.3:10 sê ~ Daar staan immers geskrywe: Daar is
nie een wat regverdig is nie, selfs nie een nie, daar is nie een wat verstandig
is nie; daar is nie een wat na die wil van God vra nie (o.a. ’n aanhaling uit Ps.14:2-3).
Weereens
lê hier vir ons ’n les opgesluit, nl. dat ons die Here se geduld met die mensdom moet
gebruik (ek wil amper sê, uitbuit) om seker te maak dat ons verhouding met Christus op die regte plek is,
veral dié van ons wie dalk op “wankelrige geestelike-bene” staan. Dit is nie genoeg dat ons bloot
terugkyk en onsself herinner aan ons kennis van God nie, maar dat ons, onsself
sal uitstrek na wat voorlê (’n
ewigheidsperspektief dus); om ons toe te spits op die verheerliking van God in en
deur ons lewens.
’n Verdere les wat vir ons opgesluit lê in die oënskynlike uitstel van Jesus se wederkoms, is dat ons die
Evangelie onverpoosd, so wyd en syd as moontlik sal verkondig.
• Belofte (v.10a):
In v.10
maak Petrus geen geheim daarvan dat Jesus weer gaan kom nie. Al is God se
geduld met sondaars onmeetbaar, is daar ook perke aan Sy geduld en gaan die dag
van Oordeel soos ’n dief in die nag op almal toesak en die probleem met die
ongelowiges, is dat hulle nie weet wanneer Christus gaan kom nie en die meeste is nie eens daarvan bewus dat Hy enigsins gaan terug kom nie (Openb.3:3). By implikasie sê Petrus dus vir die verdwaaldes - hulle wat toegegee het aan die verlyding
van die dwaalleraars, dat hulle nog ’n kans het om
hulle te bekeer en terug te draai na Christus, maar hulle beter gou maak, want
die volgende oomblik kan dit te laat wees.
Paulus
verwys ook na hierdie onverwagse en beslissende oomblik in die geskiedenis van
die mensdom, trouens die ganse kosmos, wanneer hy in 1 Tes.5:2 sê ~ Julle weet self maar alte goed dat die dag van die Here
onverwags kom soos 'n dief in die nag.
Die Here
Jesus het hierdie selfde feit aan Johannes in o.a. Openb.16:15 gegee, toe Hy
gesê het ~ Kyk, Ek kom onverwags soos 'n dief. Geseënd is die een wat wakker bly en sy klere reghou, sodat hy nie kaal hoef te
loop en die mense sy skande sien nie. God belowe dus
dat Jesus beslis gaan terugkom.
Dit is
baie interessant om te sien dat daar spanning tussen vv.8-9 aan die eenkant en
v.10 aan die anderkant bestaan - in vv.8-9 maan Petrus sy lesers om die Here se
bepaling van wanneer die wederkoms gaan plaasvind in Sy hande te laat, want
net Hy en Hy alleen weet wanneer dit gaan gebeur - dit is amper asof Petrus sê (met groot piëteit gesê) - moenie die Vader aanjaag nie, hy weet wat Hy doen, maar eendag is eendag
dan gaan Hy sê, nou is dit lank genoeg…!” Aan die anderkant
moet ons nie apaties staan teenoor die feit dat Jesus weer gaan kom nie - ons
moet ’n verwagting hê, maar ons moet
geduldig wees en terselfdertyd die tyd wat ons tot ons beskikking het, uitkoop
om onsself voor te berei vir die wederkoms, maar ook vir andere te vertel van
Sy wederkoms en die wat nie hierdie boodskap gaan hoor nie, of die spot daarmee
dryf is so dwaas soos iemand wat sy huis se deure en vensters ooplaat as hy met
vakansie gaan - dis ’n oop uitnodiging vir diewe om in te klim en te steel - ’n skok wag vir die eienaar wanneer hy terugkeer na sy huis.
• Tekens (v.10b):
In die
tweede gedeelte van v.10 beskryf Petrus vir ons wat gaan gebeur op die dag van
Christus se tweede koms en hy doen dit aan die hand van verskillende beelde
vanuit die Ou- en Nuwe Testament:
- Eerstens sê hy dat die hemel op dié dag met ’n groot gedruis sal verdwyn - die Amplified Bible beskryf dit mooi wanneer
dit sê: …the heavens will vanish (pass away)
with a thunderous crash. Hierdie
spesifieke woord kom net hier in die Nuwe Testament voor, maar dit word
algemeen in die Ou Testament gebruik - o.a. om die geswiep van ’n pyl uit ’n boog te beskryf; of die geknars van ’n vuur.
Petrus
wil hiermee vir ons sê dat God alles gaan oordeel en alles
gaan herskep. Wat word bedoel met herskep? Hoe gaan die heelal daar uitsien
wanneer die hemel met ’n gedruis gaan verdwyn? Ons sal nou daarna kyk.
- Tweedens sê Petrus dat die hemelliggame gaan brand en verdwyn op die Groot Dag wanneer
Jesus gaan terugkeer. Die woord “hemelliggame” wat hier in die NAV gebruik word, word in die OAV, die Direkte Vertaling en
die meeste Engelse vertalings, vertaal met “elemente”. Hierdie woord elemente verwys na die elemente waaruit die aarde en
hemelliggame bestaan en dit gaan volgens die meeste vertalings verbrand word en
vergaan, maar die Grieks wat hier gebruik word kan óók “ontbloot” i.p.v. vergaan, beteken. M.a.w. alles
op aarde en in die hemel gaan ontbloot word en alles sal gesien word vir wat
dit werklik is en dan sal die gevolge van die sondeval weggebrand word - anders
gestel, alles wat sleg en lelik en aanstootlik is - alle sonde dus en alles wat
geraak is deur die sonde, sal ontbloot word en dan sal dit verwyder word - iets
nuuts; iets reins sal dan na vore tree.
Hierdie
vertolking is waarskynlik die mees aanvaarde, omdat dit ook ooreenstem met
teksverse soos o.a. Openb.21:27 ~ En daarin sal nie
inkom iets wat verontreinig en gruwelikheid en leuens doen nie; maar net die
wat geskrywe is in die boek van die lewe van die Lam.
Antonie
Hoekema in sy boek, “The Bible and the Future” sê: dat indien die kosmos wat deur God geskep is, totaal en
al verwoes word, sal Satan ’n geweldige oorwinning behaal het. God het die kosmos en
alles daarin, volmaak geskep en Hy was tevrede daarmee - dit was dus volmaak
geskape - die satan het die kosmos deur die sondeval kom skaad en as God nou
die kosmos vernietig net omdat dit geskaad is, sal dit ’n kapitulering van die Almagtige en Skepper God wees, en sal Hy daardeur sê dat die Satan daardie deel van die geveg gewen het. Nee, Satan gaan niks
wen nie, inteendeel ons lees in Openbaring presies wat met hom gaan gebeur -
Openb.20:10 sê ~ En die duiwel wat
hulle verlei het, is in die poel van vuur en swawel gewerp waar die dier en die
valse profeet is; en hulle sal dag en nag gepynig word tot in alle ewigheid.
John
Piper sê dat God nie materie geskep het, net om
dit “weg te gooi" nie. Hy sê verder, dat wanneer Openb.21:1 en 2 Pet.3:10 sê dat die teenswoordige aarde en hemele met ’n gedruis sal verdwyn, beteken dit nie dat dit sal ophou bestaan nie, maar
beteken dit hoogs waarskynlik dat daar ’n verandering sal
wees, in soverre dat die huidige toestand sal verdwyn. Piper vergelyk dit met ’n wurm wat ’n papie word en waarna die dop van die papie weer verdroog,
sodat ’n pragtige skoenlapper te voorskyn kan kom.
Wat dus
gaan gebeur, is dat alles wat sleg was a.g.v. die sondeval;
alles wat verwronge geraak het; alles wat lelik geraak het, herskep gaan word -
bv. die lug is nou besoedel, maar dit gaan met die wederkoms herskep word en
daar gaan geen besoedeling meer wees nie - daar gaan steeds lug wees, maar dit
gaan volmaak skoon en helder wees soos in Adam se voor-sondeval tyd - dink net
hoe gaan die hemelruim in die nag lyk - triljoene meer sterre gaan gesien
word!.
Andy
Alcorn (in sy boek, "Heaven") sê weer dat die aarde gaan herrys tot ’n nuwe lewe en bestaan, net soos wat ons liggame gaan herrys in
verheerlikte liggame.
As
Petrus dan sê dat die aarde en die hemel gaan
verdwyn en vergaan, bedoel hy daarmee dat dit nie soos mis voor die son gaan
verdwyn om nooit weer gesien te word nie - nee, dit gaan hernuwe word. In 2
Kor.5:17 gebruik Paulus dieselfde gedagte wanneer hy sê dat die gelowiges, nuwe skepsele gaan word - ons gaan anders wees, maar tog
ook dieselfde.
Alcorn sê: “The Greek word “kainos” (waarvan Paulus
en Openbaring praat) - the Greek word “kainos” translated “new”, indicates that the earth God creates
won’t merely be new as opposed to old, but
new in quality and superior in character.” Van ’n wurm tot ’n vlinder!
7. AFSLUITING:
Ons kan
nie met ons menslike en sondebesoedelde verstand hierdie verskriklike dag
bedink nie en tog wil Petrus deurgee dat dit nié ’n “verskriklike dag” vir ons as gelowiges moet wees nie, want verskuild in en deur sy beskrywing
van wat tydens Christus se wederkoms gaan gebeur, lê daar ’n wonderlike gebeurtenis vir ons voor - die ongelowiges
gaan geoordeel word en saam met die satan in die hel gewerp word, maar ons, ons
gaan nuwe “kainos-skepsele” word wat hier op ’n “kainos-aarde” vir ewig in die heerlike teenwoordigheid van Christus ons Koning gaan deurbring!
Hierdie
boodskap móét tot gevolg hê dat ons besonder gemotiveer moet wees om die Evangelie na ’n verloregaande wêreld sal uitdra. Dit móét ons ook
geweldig bemoedig en tot groot dankbaarheid stem, omdat God ons by die naam
geroep en uitverkies het - ons wat dit nie een verdien nie!
Boodskap gelewer deur Kobus van der Walt te VAALDRIEHOEK Gereformeerde Baptostegemeente - Sondagoggend 17 Mei 2015